Followers

Dasar Buaya Darat

mr f: J** ada mintak no u ta?
aku: ada.
mr f: u bagi ta?
aku: buad apa nak taw?
mr f: takde ah hari tu dia ada mintak no u kat i.
aku: then u cakap apa?
mr f: i tanya dia nak buad apa?
aku: then?
mr f: dia cakap nak kenal kenal dengan u. tapi i ta bagi pun. dia pujuk i. then dia tanya u gf i ke?
aku: apa u jawab?
mr f: i cakap a'ah je lah. pastu dia cakap patutlah u ta nak bagi no.
aku: errr..sejak bila lak i jadi gf u?
mr f: i nak tolong u jep. dia tu jahat taw.
aku: habis tu u baik lah?
mr f: i baiklah. dia tu main main kan perempuan.
aku: main main macam mana?
mr f: gf dia dah pregnant pun.

* shit! bodoh punya laki! suka hati pregnant kan anak dara orang. kepada kaum perempuan, jangan senang senang jew serahkan kesucian korang pada bf korang. bf korang tu belum tentu lagi jadi suami korang hookay. silap silap habis madu sepah di buang. fuck laki macam tu! dasar buaya darat. mr f ta payah lah u nak mengaku diri u baik. loya tekak i dengar hookay. ingat i ta taw ke u tu pun playboy. 2x5 jep dengan si J** tu. just u belum ada rekod rosak kan kesucian gadis lagi. susah nak cari lelaki baik zaman sekarang. haishhh...

2 comments:

~Nana 귀여운~ said...

ouwwch...dewm doe laki cam 2..cam haram jer kan...lepas nie aku jual mahal kot..ahhha

MisApple said...

yup. yup.
kena jual mahal cket.