Followers

hey awak :)

Awak....
saya rindu awak...
rindu sangat sangat awak..
saya always hope kita dapat bersama kembali macam dulu.
tapiii....entahlah awak.
pintu hati awak dah tertutup untuk saya ke?

Awak....
waktu saya pergi mall hari tu,
saya terdengar satu lagu kedah ni.
saya terus tersengih sorang sorang awak.
mesti orang lain fikir saya kurang waras kan?
saya sengih sebab teringat kat awak.
dulu awak selalu nyanyi lagu tu kat saya.
orang lain bercinta nyanyi lagu jiwang jiwang.
tapi awak nyanyi lagu promote kedah lak.
hehehehehe.
tapi saya ta kisah pun sebab
saya taw hati awak macam mana.

Awak.....
awak ingat lagi ta dulu kita selalu gayut.
sampai panas telinga kita kan?
sebab tu lah saya suka pakai earphone.
lagi pun bole saya dengar suara awak lebih jelas.
awak pun nak ikut saya pakai earphone.
tapi earphona awak rosak lak.
padan muka awk =p
hehehehehe....
tapi awak ta kisah pun kena tahan panas telinga,
awak ta kisah pun kena selalu topup,
sebab awak sayang saya kan awak?

Awak.....
awak ingat lagi ta teddy bear yg pernah awak bagi kat saya?
nama teddy bear tu temteh.
awak yg letak nama tu.
saya suka sangat awak kat temteh.
setiap malam saya akan peluk temteh waktu tidur.
hehehehehe.....
awak terpaksa berjimat duit
gara gara nak beli kan temteh untuk saya.
saya kesian sangat kat awak.
tapi awak cakap awak ta kisah.
awak ikhlas hadiahkan temteh pada saya.
saya terharu sangat awak.
saya promise akan jaga temteh elok elok.

Awak.....
awak ingat lagi ta nape kita clash?
saya ingat tu hanya hal kecik jew.
saya ta sangka awak terasa sangat.
awak taw ta hari tu saya risau sangat...
awak ta call saya pun, text pun ta.
saya ta nak ganggu awak coz
saya nak bagi awak masa.
esoknya awak text saya.
saya happy sangat waktu tu awak.
tapi bila saya baca msg tu...
awak mintak clash!
hancur hati saya awak...
awak mesti ta tahu kan?
lama pastu baru saya reply msg awak.
saya nak awak bahagia, awak!
awak berhak buad keputusan.
dah itu keputusan awak..
saya hanya mampu pasrah.
so saya juz reply 'ok'
mungkin awak fikir saya ta sayang awak.
but the fact since hari tu,
setiap malam saya kurung diri dalam bilik.
saya menangis awak.
bengkak bengkak mata saya.
selama sebulan saya ta bole berhenti menangis.

Awak....
kalau bole saya nak awak tahu yg...
SAYA SAYANG AWAK KETAT KETAT!!!
saya sentiasa doakan yg terbaik untuk awak.
semoga awak bahagia!
saya akan bahagia bila melihat awak bahagia :)
awak take care ye...
kalau sakit makan ubat.
makan on time k.
saya hanya mampu menjaga awak dari jauh.


p/s: aku hanya mampu meluahkan perasaan di sini kerana aku tahu mr ehem ehem ta baca blog :)

8 comments:

Anonymous said...

pewh...cdey ase aty aqu...huahua..
ko wat aqu rindu kt nur atikah bt zakaria blik taw...
miss my ieka,,,thanx...make remmber her so much how i love her so tight...

kamil said...

pewh...cdey ase aty aqu...huahua..
ko wat aqu rindu kt nur atikah bt zakaria blik taw...
miss my ieka,,,thanx...make remmber her so much how i love her so tight...

MisApple said...

hmmm..susah kan nak lupa kan orang yg kita sayang.
datang lah beribu ribu orang,
tetap ta dapat na gantikan dye.

e'ka zulaikha said...

urmmm...

yup..
why it is hard 4 a boy 2 understand a gurl's feeling??

MisApple said...

sebab diorang bukan perempuan.
hehehe :)

Kong Hwang Sing said...

AWAK. . . .

ira mohd said...

yeahh. ira pon ase cmni gak. too sad. tp tah laa. ad jdoh xkmne. so cool je laa. doakan yg tbaek jew ;)

MisApple said...

@kong hwang sing:
ye awak...
hehehe :)

@ira mohd:
betul tu!
maybe dye bukan jodoh kita.
so be strong :)