Followers

Holiday! ooo...yeah!!!

'tut,tut...tut,tut..incoming message'

" cuti sem ni 14 dec 2010-14 jan 2011..sila hebahkan..rujuk fb mpp utk maklumat lnjut..n sem dpn cti 15 mggu ok! yes! "

hooorayyy!!!
melompat lompat keriangan umpama kanak kanak ribena.
dapat imagine ta? dapat ta?
durian runtuh bbe! katil pun runtuh. hahaha. 
aku sayang uum! sayang uum lebih la....buad masa nih. werkkk =p

hmmm..sepatutnya kan..kan...
cuti sem aku sampai awal bulan jew.
banjir punya pasal, exam kena postpone.
damn! penat penat jew lah kan aku bertapa kat uum.
then aku dapat info cuti dilanjutkan sampai 8 jan.
yes! yes! memang dah suka gila lah waktu ni.
updated news hari ni dari mpp yg cuti sem ni sampai 14 jan.
wah! gila lah! woohhh~ awesome bbe! cool!
ok, tu jew lah nak bagi taw ngex! weee~

 ~ HAPPY HOLIDAY ~

selalu korang cuti sem berapa lama erk?
aku nak taw lah gak kan.maklumlah aku  ni baru sem 1.
before ni pun student matrik jew,mana lah nak sama dengan u kan.
kakak dengan abang aku cuti pun tak lah aku ambik taw berapa lama kan.

p/s: membe aku budak uitm jeles aku cuti 15 minggu next sem. huhu~



2 comments:

♥ AyaHikari ♥ said...

saye asasian..sy sedang bercuti..uitm..cuti x ingat la start bile hari tuh..tapi lebih krg 8 minggu.gle lame.mental otak rase.matrik is better.x yah lame2.huhu

MisApple said...

tao ta pe.
matrik cuti 2 minggu jew kan.