Followers

Nice Blog Award

award? yeay! yeay! sapa yg ta suka kan. golek golek excited woooah.
neway tengs to nurnatrah yang comel plus cute. heee...
tengs a lot dear! muah muah muahhh...

 bila dapat award, dapat pakej dengan soalan sekali lah ye. hehehe.

1. yayavieira.blogspot.com di mata korang.. Berikan pendapat dengan jujur.
 blog nih cute macam tuan dye jugak. *ta percaya p lah terjah blog nih.
serius nice blog ^_^

2. Nama blog korang dan kenapa letak nama tu?
epal merah kan manis, epal hijau lak masam.
macam tuh lah jugak life aku yg ada masam manisnya.
lagipun ingat lagi kat matrik dulu budak praktikum aku tegur aku selalu makan apple dalam kelas sampai pernah kena tegur dengan lecturer. LOL! =='

3. 5 perkara yg korang suka
 shopping
holiday
makan aiskrim
tidur
online

4. 5 perkara yg korang benci
exam *paling menci plus nyampah
pergi kuliah *liat nak p kuliah pagi
assignment bertimbun *saya memang malas. hahaha.
arahkan aku benda yg sama banyak kali *aku bukan deaf hookay!
talam bermuka muka *bukan mukabuku


p/s: selesai sudah tugas aku. perghhh...dah pukul 9 am pun. aku ta tidur tidur lagi dari malam tadi nih. hehehe.

No comments: