Followers

Pertempuran bagi orang ISLAM!

Allahu Akhbar! Allahu Akhbar! Allahu Akhbar!

PENTING!!!
ni bukan khabar angin lagi.
sebarkan kepada orang ISLAM...
pertempuran darah akan berlaku pada 17 NOVEMBER 2010!
semua orang ISLAM diminta hadir dengam membawa
pisau, parang dan yg sewaktu dengannya.
bertempat di MASJID atau SURAU di tempat anda.

korang gerun ke?
janganlah kerut kerut dahi tu...
rileks la derrr...
janganlah serius sangat.
ok, ok, ta habis lagi lah announcement tadi.

continue...
untuk ibadah korban!
pertempuran dengan lembu lembu or kambing kambing lah korang.
selamat menjalani ibadah korban
hehehehehe....

 pic yg membe aku tag kat fb. menawan betul lah lembu tu posing...auuwww~

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA :)

footnote: beriye jew tadi kakak aku cakap nak tidur awal coz esok raya. tapi aku rasa takde lah meriah mana pun raya haji kat sini. but maktam aku cakap kat kelantan raya haji lagi meriah dari raya puasa.



5 comments:

aneesa ♥ said...

selamat hari raya Aidiladha apple (^-^)

MisApple said...

selamat hari raya aneesa :)

jaa_kat said...

aww,jgn tergoda ngan lembu pulak yep..hahahaha

MisApple said...

nyaris tergoda taw.
tapi masih belum terpesong.
hahaha :)

cik misteriusha said...

uishhh suspenye ayt mule2
siyes ak pk amende lar ni..
haha btw slamat ari rye syg :)