Followers

Saya dapat award lah!

award? yeah! yeah!
so excited lah. terharu pun ada.
neway tengs to syasya yg baik hati coz sudi tag apple :)

TARAAA....
ni lah award yg apple dapat.

1) Berikan nickname untuk saya .
apple :)

2) Ucapan untuk pemberikan award ini .
tengs a lot. sayang kamu lebih :)

3) Berikan 6 fav artis/singer/group yang korang minat .
taylor swift
lady gaga(p)
maher zain
bruno mars
faizal tahir
black
 
4) Tag award nie kepada 10 orang blogger/follower .
 
 ta kisah lah korang dah pernah dapat ke belum award ni,
apple nak korang terima gak award dari apple =p
 

10 comments:

nurnatrah said...

yeayyy.1stt.
thanks cik apple!

MisApple said...

wah...suka erk!
welcome :)

+dieabella+ said...

cik apple..aku da dpt award tuh..tp aku jz add name ko jek..k..neway thanx a lot dear...=)

umar yg cute said...

umar pown same,aaaa terharu naa nangiss la thnx banyak....

James Buns said...

dem gua xde..

MisApple said...

@dieabella:
ta kira kena jugak lagi.
buad cam tu pun okey jewp :)

@umar:
umar pun kena ambik lagi jugak.
hahaha.

@james buns:
cam ner tah lu bole tercicir lak.
hehehe :)

Enna Banana said...

enn dah buat entry!

http://enna-banana.blogspot.com/2010/11/award-from-fieyna-ros-and-azi.html

thanks again ^.^
love biuuuuu :P

MisApple said...

welcome enna :)

cik sasa said...

dear.thanx sbb tag cik sasa..nnti i wat en3 sal ni ea.skrg sgt bz.huhuhu

MisApple said...

welcome dear :)
ok , u buad jep anytime u free k.