Followers

Trying to forget him

otak: jangan jadi bodohlah reen! antara aku dengan dia KISAH SILAM ONLY!
hati: aku memang betul betul cintakan dia.
otak: arghhh...apa kejadah cintan cintun ni. persetankan tu semua. aku belajar lagi! lambat lagi nak kawen.
hati: cinta kan ta mengenal waktu. dia lah laki yg betul betul memahami aku. chemistry ktorang sangat kuat. sampai apa yg aku buad mesti dia taw. nak tipu dia pun ta bole.
otak: kalau dia memahami aku why dia tinggalkan aku di saat aku sangat memerlukan sumone. dia pun taw kan aku tengah tension pasal family problem waktu tu.
hati: salah aku jugak. dah tu ego lak! memang padan lah muka aku. kalau aku buang ego aku tu, kemungkinan hubungan ktorang masih bole diselamatkan.
otak: aku kan perempuan. ta kan aku nak merayu lak. jatuhlah saham!
hati: kalau dia sanggup ketepikan perasaan malu untuk luahkan perasaan and mintak couple dulu, why not aku ketepikan ego untuk tidak setuju dengan permintaan dia.
otak: stop it reen! hubungan ktorang dah lama finish hookay! let by gone, be by gone.
hati: ta mustahil kan ktorang bole together balik.aku taw ke hati dia? lagi pun since ktorang clash sampai sekarang dia takde perempuan lain lagi.
otak: dah 5 bulan reen oiii. mesti dia dah lupakan aku.
hati: tidak! kalau dia dah lupakan aku kenapa dia text aku bagi taw dia tengah mam mcflurry oreo. see..dia still ingat my favourite.
 mana betul? kata hati ke kata otak?

sebab ko lah hati dengan otak aku berperang.
siot betul lah!
aku rindu saat bahagia kita.
rindu sangat sangat.
maaf aku terpaksa simpan teddy bear yg ko bagi dulu dalam locker.
aku takde kekuatan nak peluk teddy tu macam dulu.

10 comments:

biskut said...

baru 5 bulan,mana ada lelaki boleh lupa dlm masa yg singkat macam tuh.Aku lelaki aku tahu lar...

MisApple said...

eyh..really?
ada harapan la ni.
hahaha.
ok, stop hoping!

siti nur kaxzmilah said...

muahahahahha! lauwa~ mish apple~ ahakz! kena yakin pada dri ok~ banyak2 berdoa~ usaha kena ada~ tapi better focus on ur stdying~ after dats, baru la fikir pasal cintan cintun ne~ baru bahagia~ kan3?

♥ Funna ♥ said...

hye reen..relax la..5bln tu xsemudah tu dia nak lupakan reen..relax n jadi member dulu..ape2 pun study tu pnting..jgn cmpur adukkan peribadi n belajar k..hehehehehe~

MisApple said...

@kax:
orite!
focus on study.
tengs for ur advice :)

@funna:
hope dia mmemang ta lupakan reen lagi.
neway, tengs :)

aki.tilu said...

the more u try to 4get,..lagi susah nak lupa,.. :)
buat keja byk2,..br xde mase nak piki,..hehee

hiro said...

hiiii.x leh kata apa.

MisApple said...

@aki.tilu:
means apple kena bz kan diri lah ni.
ok, i will try.

@hiro:
hahaha...
speechless!

aki.tilu said...

hehee,..go go apple :)

MisApple said...

tengs aki :)