Followers

Dugaan

hidup aku hari ni macam sial! aku memang jenis ta breakfast. bila nak lunch jew, buka periuk nasi memang cket yang tinggal. ta kisah lah nanti aku bole masak cepat jew siap. bila nak ambik jew lauk, mak aku sorok lauk! ok fine, sabar jew lah. anak ta bole lawan emak. then aku tengok tb pastu mak aku datang ambik remote terus tutup tb. aku bole tahan lagi waktu tu. pastu aku pun ngadap lah laptop. pastu mak aku bole lak ugut aku. sepatutnya hari isnin nanti aku dapat cek seribu dari yayasan perak. emak aku suruh aku tunaikan cek tu then bagi seribu tu dekat dia. kalau ta emak aku nak rampas laptop aku. damn! mana bole. lappy ni lah satu satunya peneman aku. nevermind lah. aku sanggup kehilangan seribu dari kehilangan lappy ni. ada sesiapa bole tolong culik aku ta? aku terseksa sangat kat sini.

p/s: stop child abuse!

5 comments:

aki.tilu said...

alamak,.asal mak apple tuh?

siti nur kaxzmilah said...

apple : alalalala~ jangan la macam tu~ ukeh~ :) chils bebeh~

MisApple said...

@aki:
entahlah aki.

@kax:
ok kax.
tengs :)

cik misteriusha said...

erk..sengal jerp
sumpah ak ta terkata dh
haha bru i pham why ur status
stop child abuse!!

MisApple said...

ayah n mak aku yg pegi ambik cek tu.
ta taw apa diorang buad dengan cek tu.
diorang lgsg ta tunjuk kat aku.