Followers

hari yang agak bz

assalamualaikum wbt dan salam sejahtera.
gila! macam buang tebiat jew aku cakap macam tu. ngeng!
semalam hari bz aku ye. maklumlah bz aku kahwin tengok orang kahwin. haha.
untung mereka kan. kenduri mereka aku datang jugak. haishhh...macam VIP lak aku. teheee.
jauh woo perjalanan aku pegi kenduri tu. awal pagi lagi dah bertolak dari rumah kau taw.
ni semua gara gara cousin aku punya cousin kahwin. erkkk...korang bole paham kan?
lau ta dun hope aku nak datang. kenduri macam jimat kos jew aku tengok.
tu lah orang suruh belajar dulu tapi ko menggatai ta sudah. haa...kan bagi nikah terus nak elak maksiat.
sebaya abang aku kot laki tu. gurl tu lak baru 21. memang bosan nak mampuih ko taw.

 last kali ta pasal pasal aku join si farah, anak buah aku jadi gadis gula gula.
mengapa gadis gula gula? sebab kerja amal kitorang mengedarkan gula gula pada tetamu.
melepak makan aiskrim berbayar kat luar tu lah. sungguh bosan. huh!
penat tunggu saudara mara aku yang lain. late betul diorang datang. sesat ke hape tah.
aku dengan farah dah kenyang melantak makan baru mereka sampai. lembap betul!
aku dengan farah siap makan sebelah pengantin lagi. *meja makan jew sebelah meja pengantin.
mula mula ta selera aku nak makan kot. ayam pun takde. untung makngah bawak keluar lauk pengantin dalam rumah bagi kami. dapat jugaklah ayam masak merah.
orang lain memang ta dapat. kami jew special. auwww~
 
 
tunggu punya tunggu, nampak gak kelibat anak cucu mad sabar. *sedara aku lah tu. haishhh.
cousins aku buli aku wey. diorang tarik aku suruh belanja aiskrim.
perghhh...korang dah lah berdozen dozen. bole bankrup lah aku macam ni =='


mujur lepas diorang makan aku mula main snap pic.
perghhh...excited lak mereka. ingat aku jew hantu kamera. sedara segeng betul kami. -,-
sampai dah lupa diorang pasal aiskrim. yes! jimat duit aku. haha.
 
 
bapak kecoh kami bergambar sampai kami menjadi tumpuan semua tetamu kat situ.
aku tengok orang lain siap gelak gelak tengok telatah kami. what a shame!
memang bajet macam kenduri korang jew kan? padahal setakat kenduri sedara korang punya sedara. LOL.


then semua berkumpul kat rumah paklong aku nak discuss pasal angkat sumpah pembahagian harta.
ok, bab ni memang aku ta suka ambik port. biarlah mereka bincang.
nasib diorang ta berperang berebut harta siap buad lawak bangang ada lah.


otw balik rumah, bapak lah jam! orang cuti krismas kan.
pastu semua berebut nak mandi cause nak tengok bola. untung aku dapat mandi dulu. yesss!
pastu apa lagi. semua duk melonggo depan tb tengok malaysia vs indonesia except mak aku.
dah macam nak ganti rajagopal jew aku tengok bapak aku semalam.
macam lah player malaysia bole dengar bapak aku cakap.
ta sia sia ku tengok. menang jugak 3-0. hooray!
ta sabar nak tunggu 2nd game weyh. haishhh.

No comments: