Followers

hari yang hampeh

aku rasa hari ni macam hari yang hampeh jew.
dah lah aku sakit perut. so aku banyak tidur jew.
pastu aku online and tengoklah profile si dia.
bila aku baca status baru dia, sumpah sentap!
memang moral down habis.
bila fikir balik aku sendiri ta taw kenapa aku cepat sentap lak hari ni =='
aku sedar orang yang dia maksudkan dalam status adalah aku.
yee...ko pasti menyesal kenal aku kan tapi aku ta penah menyesal kenal ko.
it's ok ko buad aku macam ni. moga ko bahagia <----sumpah iklas dari hati aku.

maaf pada mereka mereka yang text aku.
aku takde mood nak reply.
kalau ada text macam penting tu aku reply jugak.
tapi macam hampeh jew aku reply.
begitu jugak pada membe aku yang chat dengan aku kat fb.
korang chat berjela tapi aku reply sepatah jew.
tu pun reply mana aku rasa important jew.
kepada pacek shaq, hari ni memang rezeki ko.
aku takde mood nak gaduh dengan ko.
so ko menang jew lah.
next time jangan harap ko dapat menang lagi.

4 comments:

cik misteriusha said...

when someone leaves you ,
it's not just in body .
but in soul as well..i know well enough how its hurt,wateva it is
ur fren always be with u no matter what ye yunk

MisApple said...

u copy n paste status fb i lak.
hmm...too hurt to face it.

aki.tilu said...

alamak mis.apple, xyah sntap2,.bia je org tuh..

MisApple said...

yelah.
biarkan je lah orang tu bahagia dengan dunia dia.