Followers

Maafkan saya, awak.

awak, waktu awak call saya tu serius saya kaget. ta expected langsung awak akan call. saya hanya pandang jew nset saya sambil fikir nak answer ke ta. actually before this saya dah buad keputusan nak biarkan kita lost contact. tapi lastly saya answer gak call dari awak. awak nak taw kenapa? cause saya rindu sangat nak dengar suara awak. tapi saya dapat agak kenapa awak call saya. memang asalnya saya ta berani nak angkat. nak pulak condition saya yang ta sihat waktu tu. tapi kerinduaan saya pada awak mengatasi segalanya. saya gagahkan diri answer phone call dari awak. memang betul sangkaan saya, awak. awak call saya cause awak nak tanya why saya remove awak dari friend saya kat fb. saya diam jew waktu awak tanya. bukan sebab saya takde any reason but saya ta mampu nak cakap banyak waktu tu. saya ta nak awak dapat detect suara saya yang berubah. saya ta nak awak taw yang saya ta sihat. lastly perbualan kita sampai situ jew. sekejapnya saya dapat dengar suara awak. awak, maafkan saya kalau waktu tu awak rasa saya ta nak layan awak. bukannya saya ta suka awak call tapi serius saya ta mampu nak cakap banyak macam selalu. dah lama sikit tu saya ada text awak. saya dah bagi reason kenapa saya remove awak. maafkan saya jugak kerana terpaksa remove awak dari friend saya. awak pernah cakap kat saya 'reen kan kuat'. i have trying to be strong. but i failed! even i keep trying for many times, it doesn't work! awak, saya bukannya kuat. reen ta kuat and ta mampu jadi kuat! awak kalau lah memory saya macam fb tu jugak yang bole remove or block person, memang saya akan remove awak dari ingatan ni. awak ingat ta dulu saya pernah cakap 'kan bagus kalau ingatan kita macam memory card, bole kita delete ingatan yang kita ta nak macam kita delete folder.' waktu tu awak balas 'tapi macam mana kalau masuk virus? kena format balik. hilang ingatan lah.' waktu tu saya cakap balik kat awak 'ye jugak. ta nak lah macam tu.' tapi sekarang sumtime saya rasa better saya hilang ingatan dari terus ingatkan awak, menahan perasaan rindu pada awak, rindu pada kenangan kita dulu. hmm..kenapa saya ta mampu nak benci awak? maybe sebab saya sukar nak cari silap awak sampai saya takde reason untuk benci awak. hmm..awak take care ye. maybe lepas ni kita akan lost contact.

p/s: nampaknya condition aku masih ta berapa nak sihat. so waktu exam management petang semalam terpaksa aku keluar sejam awal dari exam hall tu. memang ta bole tahan lah duduk dalam aircond lama lama. sejuk plus selsema plus mengantuk. sedangkan dalam bilik ni kipas pun bukak speed satu jep. kalau roomate aku takde aku off terus jew kipas tu. kesian lak roomate aku terpaksa berpanas dalam bilik lately. hehehe.

7 comments:

byna said...

mkn ubt ye apple. xpe,setiap yg berlaku pasti ade hikmah. awk kne kuat tau. gud luck

MisApple said...

tengs dear :)

aki.tilu said...

:) cpt2 sihat.. wish u luck

MisApple said...

apple masih belum sihat lagi lah.
dah penat telan ubat :(
neway tengs dear :)

cik misteriusha said...

dear ros....
>.< mummy yg bce rse sgt sdey post ni
yeah i know that feeling
pnah alami
saba ye
yg pnting igtlar Allah know the best 4 u
stay strong k my fren

cik misteriusha said...
This comment has been removed by the author.
MisApple said...

tengs mummy.
orite!