Followers

muncul kembali

wah...rasa dah lama gila aku ta update blog kan. actually banyak jew benda yg berlaku tapi disebabkan masalah kesihatan plus bz exam kan. akhirnya exam aku tamat jugak 13 ari bulan ari tu. but my flu plus cough getting worse. so secara automatiknya aku disahkan fever sekali. aku speechless bila orang tanya macam mana exam. aku dah lama ta sakit, bila sakit sekali jadi teruk terus. nak pulak time exam. paper yang last last tu memang teruk lah. mana ta nye aku ni since study week tidur lepas subuh. so ofcourse bangun late then sampai ke petang aku ta study langsung. bila malam baru aku study sampai lah ke subuh esok. bila aku sakit, membe membe aku paksa aku makan ubat (aku penakut makan ubat). bila aku baru study dalam 5-10 minit, terus tertidur (kesan makan ubat). bangun subuh dah sampai hari exam. sempat study sikit jew lah. disebabkan exam hall tu beraircond, so aku ta tahan duk lama dalam tu. sejuk plus selsema makin teruk. atas meja aku penuh gak lah dengan tisu. so dekat sejam aku jawab pastu terus keluar. padahal ada sejam lagi. hmm...memang malas nak fikir pasal result. neway tengs sangat kat izah, mira dengan mas. diorang lah yang jaga aku masa aku demam. izah sponsor utama ubat.

aku keluar dari uum 13 ari bulan tu jugak dalam pukul 5.30 pm. kitorang naik cab ke alor setar. tapau mcd pastu terus ke stesen train. solat maghrib dengan isyak kat stesen train tu. aku nak beli mcflurry tapi awal awal lagi izah dah pesan jangan beli mcflurry coz aku ta sihat. aku batuk teruk dalam train sampai ada kaka belakang aku bagi gula gula woods. tengs ye kak ! kesian kot kaka tu mesti terganggu dengan bunyi batuk aku. esoknya aku sampai kat umah, batuk aku makin teruk. malam tu aku ta bole tidur sebab ta sedap badan plus nafas jadi semput. esok pagi ayah aku bawak p klinik. asalnya nak bawak p klinik kerajaan but badan aku lemah sangat waktu tu sampai parents aku suruh breakfast pun aku ta nak coz ta larat sangat sangat. so ayah bawak jew p klinik depan rumah aku tu. ayah cakap klinik kerajaan ramai nanti lambat tunggu turn, larat ke aku nak tunggu. hambik ko 5 jenis ubat doktor tu bagi. adoyai..dah lah aku penakut ubat. aku makan ubat berselangkan dengan buah or sumtin. ok fine aku memang teruk macam budak kecik bab makan ubat ni.

hari tu tetiba aku teringat nak jenguk blog aku jap. pelik bila followers aku bertambah even aku dah lama ta blogwalk. almaklumlah aku ni bukan famous pun kan. bertambah weird bila kat shoutmix ada yang wish congrats. then terfikir nak tengok result kawaii gadget's contest yang aku join dulu. bali tengok jew resultnya...jeng jeng jeng....wow! wah! wowww! serius excited gila bila tengok aku menang grandprize. rasa nak menjerit plus lompat lompat jep. terus aku emel penganjur bagi adress. nanti bila hadiah dah sampai aku akan snap pic tunjuk kat korang k! jangan jeles =p hehehe. tapi ta janji taw.

hari ni aku dah rasa ok! yeay! memang masih ta sihat sepenuhnya. still kena makan ubat tapi aku suka skip makan ubat kot. infact hari ni aku ta makan ubat langsung. hehehe. malam tadi aku pegi reunion 6 bestari skpp 2003. wah...memang dah lama ta jumpa diorang semua. diorang dah matang kot ta comot macam dulu lagi. hehehe. meriah lah walaupun ta semua yang datang tapi still ramai dalam 25 orang. kitorang buat bbq tadi then ada game sikit. karok pun ada. nazwan nyanyi serius sumbang. macam mana tah die bole ada band. ta paham aku. hahaha. bashi dikatakan suami aku? OMG! kitorang just main main jew lah. siapa tah yang start cakap macam tu. suami sehari jew lah hookay. aku? aku seorang pemalu! eyh...yeke? bak kata mereka pemalulah sangat. kalau takde aku, diorang gak yang sunyi kan. hehehe. diorang cakap aku jalan ta stabil. grrrrrr~  serius aku happy gila dapat jumpa korang but ada gak yang malu malu tadi. it's ok lah maybe coz dah lama ta jumpa kan. hope pas ni akan ada lagi reunion macam malam tadi. pas ni tunggu dah kerja lak biar lebih grand plus nak tengok siapa yang kahwin dulu nanti. ahakz!

p/s: ta sabar nak tunggu diorang upload pic malam tadi. menggila meraban semuanya. i loike~

7 comments:

byna said...

waaa...dh sehat kit ye...bgs2..mkn ubt 2..tp bynapun mmg tk0t ubt..ubt salu kjr..haha

MisApple said...

hehehe.
nampaknye kita geng lah.

!!- a.y.u -!! said...

bagus2 da sihat.. ;)
kalau xnk mkn ubt kena minum air.. hihi..
anyway salam perkenalan... ;]

cik misteriusha said...

mam lar ubat!!!
nk tggu perisa cadburry lmbt agy..
syg i mau jgak prize tu
dpt mp3 ek
congrazt
(p/s: imysm)

MisApple said...

@ayu:
salam perkenalan :)
minum air apa?
air penawar ke?

@misteriusha:
tengs mummy.
i tunggu ubat perisa cadbury ni.
bole bole.
kita share k ;)

cik misteriusha said...

hehe wokey
nnt kiter share ea
(p/s: mau ketagih ubat kiter nnt)

MisApple said...

taw takpe.
cadburry flavourlah katakan.
hehehe.