Followers

saya terbabas =.='

semalam ada program formula 1 untuk student sem 1 and 2 .
mula mula pagi tu just ceramah je. haruslah mereka mengantuk.
aku dengar mp3 so still bole segarkan mata even ta cukup tidur malam tu.
membe aku yang lain ada yang dah terlelap pun dalam dewan kuliah tu.
then everything macam biasa je. bosannn~

petang tu after solat asar kitorang gerak ke litar go-kart.
merasa jugaklah aku naik kereta go-kart tu. bole nampak ta muka bangga aku? hahaha.
even ta se'gah' ferrari michael schumacer tu tapi tetap hebat!
1st tu aku naik bawak makan angin pusing litar tu je.
then ada race antara dpp. dpp aku hantar wakil semua gadis kot.
teruna semua dah cabut p main bola. hampeh betul! *teruna lagi ke mereka?*

mula mula steady je tapi di saat aku cuba pecut, brek ta dapat di kontrol.
lalu 'GEDEBUM!!!' aku terlanggar timbunan tayar keliling litar tu daa.
kemudian datanglah 2 orang abg yg ta berapa nak kacak datang tanya aku ok ta.
untunglah mereka tolong tarik kereta aku ke jalan yg benar.
aku pun sambung bawak. cehhh...berlagak steady je aku.
sampai je kat garisan penamat membe membe aku semua pergi kat aku tanya aku ok ke ta.
aku gelak gelak je lah konon macam aku sengaja p langgar benda alah tu.
nak cover malu punya pasallah katakan. hehehe.
diorang tanya aku ada sakit mana mana ta. prihatin gila kan mereka?
aku geleng je kepala. serius kot waktu tu ta rasa sakit langsung.
mereka kata mereka dah cuak kot tengok aku sampai terjerit jerit mereka.
mereka kata tengok macam teruk je cause ada tayar hempap aku.
but aku ta sedar pun. untunglah pakai helmet mahal. hehehe.

keputusannya dpp aku dapat no 1 *dari belakang*. hahaha.
balik tu kitorang p lah kafe. tapau je pun berkelah beramai ramai kat bilik peng and sa.
otw nak balik bilik tiba tiba terasa kaki aku sakit.
rupa rupanya lutut aku lebam luka. huwaaa :'(
waktu aku basuh pinggan lepas makan terasa tangan aku pedih sangat.
baru perasan yg tangan aku luka terguris. sakit!!! tolong!!!
haiya...dah balik bilik baru nak rasa sakit. luka sana sini lah.
sakit+sedih+penat+ngada ngada=nak nangis :'(

then malam tu p meeting big apple lak.
meeteing tu sangat penting cause nak bagitau apa yg perlu di buad.
mula mula muka aku masam je pergi meeting.
tapi teruna asyik buad lawak je so terus aku tergelak ketawa.
owh...aku dah dapat kertas order malam semalam.
so kepada sesiapa yg nak beli apple bole order kat aku.
kalau beli 6 dan ke atas kitorang akan delivery ke bilik korang.
big apple sangat lazat, bermutu and baik kesihatan!
so apa tunggu lagi? lai, lai, order sama aku *student uum sahaja*

6 comments:

sophie said...

Naik Go Kart dulu kat Genting.. Best!! Dapat nombor 1..Pecut abes..heheheh

MisApple said...

owh..ni go-kart kat uum je .
sakit tapi dapat experience kan .
hehehe .

zikrulmaut said...

assalam...

ros, nice story...
rindu la kat ko..=)


ima-f8-delta.

MisApple said...

wassalam...
tengs ima .
aku pun rindu kan ko weyh !

cik misteriusha said...

wow uum ade go-kart?
best nye..
ak pnah try kt genting je dlu
nk suggest kt unimas lar
wat go-kart jgak!

MisApple said...

suggest jangan ta suggest .
setau aku so far uum je u kat msia yg ada go-kart .