Followers

18 March 2011

hoi, hoi, apa macam ini hari? ada ok kah?
pagi tadi memang liat gila lah aku nak bangun. sampai 2 orang membe aku datang bilik aku gerakkan.
pemalas punya anak dara! hahaha. bukan apa, penat weyh asyik ta cukup tidur jep. korang kenalah paham tu. *cover, cover* ngeee.
dah siap semua tu aku, pah, izah, peng, wani and sorang gadis unknown gerak ke dewan ilmu dpp petronas. ada program pasal kesedaran lalu lintas. haishhh dah macam program untuk budak tadika je kan.
but ok lah. penceramah dye syiokkk. kerja gelak je kitorang dalam tu. dah lah kitorang datang late, pastu mintak balik awai lak. hahaha.
ouh, lunch dye ta best langsung! dah lah sikit pastu ta sedap lak. rugi bayar RM5 tau! ta berbaloi baloi! hukkk!
lepas makan kitorang terus p kafe muamalat. hari ni jugaklah kan pacek kereta sapu semua nak keluar kan. takde 1 kete sapu pun yg bole hantar kitorang. abg aizu pun time ni jugaklah nak balik kampung kan. adesss...takde choice lain dah nampaknya melainkan tunggu bas unic jep.
mujur nasib kitorang baik hari ni. tunggu sekejap jep bas dah datang. then turun kat pku, tunggu bas nak pegi muamalat lak. kali ni pun sama, kejap jep bas dah datang. tengs lah pacek oi!
ouh lupa nak bagitau tujuan kitorang p muamalat kan. hari ni kitorang bukak kaunter big apple di kafe muamalat. tu yg pakat ramai ramai p sana jalankan tugas.
kali ni kaunter teratur jep, dah ta serabut lagi macam kat foyer fpk hari tu.
yelah order kat sini ta banyak macam hari tu plus ajk ramai yg datang ta macam hari tu kan.
ainor yg kononnya budak felda jakun ta penah tengok big apple tu takde pulak hari ni.
kalau ada ainor makin kecoh aku rasa kat situ. otak shot dye dengan jamal tu.
saat yg paling kitorang suka bila jiwa bagi kitorang makan big apple free. hahaha.
korang ada ke dapat free? ta kan :p selalunya aku akan makan alien and ono oreo.
but kali ni saja nak rasa say cheese lak. tapi bole kata banyak jenis lah aku baru rasa hari ni.
al maklumlah, makan free kan. semua sedap lak rasanya. hehehe. ^___^
bila lama kat sana terasa panas woo. so aku, izah and mas p masuk cc kat situ.
saja nak rasa kesejukan aircond di sana sambil online fb. alah masuk cc free je pun.
bole pulak aku lupa nak bukak selipar masuk sana. untung izah and mas tegur. bila aku keluar balik, ajk big apple yg lain semua tengok jep aku dengan muka pelik. then diorang perasan la pulak yg aku lupa  bukak selipar. siottt jep diorang gelakkan aku! ceittt!
waktu tu tinggal lagi 9 jep donut yg tinggal. actually kitorang tunggu arahan dari jiwa suruh makan jep. but at last ada jejaka datang nak beli. mula mula dye nak beli 3 jep tapi kitorang ayat ayat sampailah dye setuju nak beli 6 donut. yesss! penjual yg berjaya wok!
3 yg last tu hanan beli. kitorang bagi harga murah yg last tu 3 donut=RM5 jep.
then jiwa tanya nak makan donut lagi ta. ofcoz lah aku cakap nak.
tengok tengok dah tinggal kosong kak aishah dah makan. =.=' tekde rezeki!
then jiwa tanya ada siapa nak balik ta. aku tanya ada transpot ta.
jiwa kata naik kereta dengal jamal. so kitorang pe lagi, mesti ahhh nak balik. hehehe.
beriye jep aku ikut jamal dulu ingat nak cop duduk belakang. aku ta suka kot duduk depan kalau jejaka yg drive. but jamal suruh aku duduk depan lak. haishhh =.='
dah nak bla tu kak izaty lak datang nak ikut balik sekali. berhimpitlah depa 4 orang kat belakang tu.
balik tu aku online fb jap, then terus lena di buai mimpi. perghhh...lama siot aku tidur. petang baru bangun. heaven! tu pun kalau ayah aku ta call, pukul berapa entah baru aku bangun. hehehe.

p/s: alahai gambar kat nset hanan dengan kat kamera rizal la pulak. ta bole nak mencapap muka kat sini. takpe, tekpe, nanti aku update. heee.


4 comments:

SofieyAzwa said...

Okay laa tu.. Sofiey tak bangung trus nak g kelas pg nie..heheheh

MisApple said...

sofie lagi teruk rupanya .
hahaha .

wasabi onee-san said...

big apple mnyeranh hutan Sintok ekk.. ^^

MisApple said...

yup , yup !
mau beli ke ?
hehehe .