Followers

duit ouh duit -,-

selamat hari ahad :)

tadi kuliah kenegaraan lecturer ta datang. so kitorang decide nak p library untuk cari bahan assigment sementara tunggu next kuliah. tapi, tapi, tapi, ada pulak orang CNI datang pastu bole scan kulit tu kan. bayar RM3 jep, murah right? kitorang pun try lah. pastu aku ni gatai gatai lak beli skin wash, skin vital and royal jelly. semua sekali RM152.80. hahaha. aku memang suka kot beli benda tu semua bagai tapi nanti aku pakai sikit jep pastu malas pakai dah. haishhh =.=' aku ni memang selekoh kot. pencuci muka aku ta sental since chinese new year hari tu lagi. krim muka pun aku dah lama ta pakai. bedak pun sumtime ta tempek langsung bila keluar. bajet muka natural aku dah lawa lah. selekeh right? kalau dah gadis tu, gsdis jugaklah kan.

kat situ ada jugak untuk blood donation. umi dengan mas ada hati nak derma darah padahal berat pun ta cukup. skang aku dah sedar diri yg aku memang ta kan pernah layak derma darah.sob sob :'( lastly setengah jam kitorang late masuk kuliah. tetiba terasa kuliah tadi sangat sekejap ye. dah lah late masuk kuliah and then aku main sudoku jep dalam kuliah. yg penting ada berita baik tadi. apa dye tu? ce teka, ce teka. hahaha. lecturer cakap ada 3 kali kuliah cancel coz beliau ada kursus. tanpa hiraukan perasaan lecturer, mereka semua bersorak gembira. teruk betuilah. teringat zaman dolu dolu kot. bila cikgu cakap cikgu ta dapat masuk kelas, semua akan cakap 'alahhh' dengan nada kehampaan. agak agak cikgu dah jauh tu, semua menjerit 'yeayyy!' dengan riang gembiranya. at least pandai jugaklah kitorang ambik hati cikgu kan.

balik kelas tadi tengok nset ada 3 message. as usual pemberitahuan pasal meeting malam ni lah kan. but ada 1 message tertaip begini 'ren, jngn mrah tau..msj smlm y ko kc ak dh tdlte la. tlong sent kt no y ko sent smlm. sory sngt2..jamal'. kahkahkah. mula mula aku ingat membe gurl yg text aku tu. sekali bawah tu nama jamal dah. ta expect kot dye akan text macam tu. hahhh...cuaklah tu kalau kalau aku marah kan? muka ganas tapi tau takut. ta kan lah setakat benda simple macam tu aku nak marah jamal oi. hehehe. petang tadi aku habis RM35 lagi gara gara beli shawl and pin reben and bunga untuk pakai dengan shawl. duit ouh duit. hmmm -,-

alahai...waktu meeting big apple dah tiba ni. bukan meeting apa just nak buad posmotem kan. projek tu kan dah tamat hari selasa hari tu. before mereka buad report kenalah ada posmotem kan. mintak mintaklah jiwa bagi elaun malam ni. mudah mudahan elaun aku banyak. aminnn... before pergi meeting aku kena kuatkan fizikal and mental. mana ta nya nanti kan ada ainor, jamal, ali, etc. mereka ni otak short. bole putus urat ketawa aku nanti. hadoi, sabau jep lah. weyh, weyh, nak tau ta skang dpp eon lak yg buad projek jualan big apple. dah lah dpp eon depan dpp aku jep. hahaha. semoga success lah bisnes korang ye wahai jiran ku. ok, ok, i got to go. ada MEETINGGG!!! malas dowh aku dengan meeting ni. dah muak muntah muntah hijau dengar perkataan meeting. haishhh =.='

2 comments:

bedpet said...

peehhh!!! dlm sehari beratus2 duit kau habis. masyyuuukkk betol. meh la sedekah kat aku sikit. aku tgh kering ni. hihihi

MisApple said...

tu baru dalam uum belum p danok lagi .
ko buad lah muka sadis sambil pegang mangkuk cangkung depan bilik jkps .
mesti ada yg hulur hulur lah .
hahaha .