Followers

kempunan durian

hye semua...penat ta hari ni? penatkan? kan?
today penat rushing ke sana sini, penat kejar masa, etc. heee.
ouh...akhirnya jawapan kepada kenapa kulit aku jadi merah dah terjawab jua.
since last week membe membe aku duk suruh p pku tapi alasan bz yg aku gunakan.
sampai izzah offer diri nak teman aku. sadly gape jadual kitorang ta sama. =.='
then pas kelas pagi tadi aku paksa diri p pku dengan teha even malas nak mampus.
nasib dapat doktor wanita bole lah dye pegang kulit aku.  then dye cakap aku allergic.
allergic pada apa pun aku tau. dapatlah cream muka free ye. hehehe.

aku habis kelas tadi pukul 8 pm, tergesa gesa aku mandi, solat, bersiap semua.
then kitorang p PMC *pasar malam changlun*. haruslah nama nak glamourkan.
aku beli spring potato ouh. serius waktu tengah makan tu teringat ayah aku.
almaklumlah ayah aku suka belikan tu untuk aku. yummy yummy.
ouh semalam ayah aku baru call bagitau yg abang aku dah naik flight p korea.
elehhh...ingat aku ta kisah? *jeles kot si alip tu dapat p korea*
 kat PMC tadi kitorang nampak buah durian. terus aku, pah and mas henti depan gerai tu.
silalah faham aku memang ta sabar tunggu musim durian.
rupanya pah pun fikir macam apa yg aku fikir. kitorang belilah sebijik kot lah nak rasa dulu kan.
sekilo lebih harga rm13. berbaloi ke ta erk? aku ni tau melantak je.
then p c-mart nak beli barang. alahai...kedai semua dah nak tutup.
so berpecahlah kami cari barang yg perlu. untunglah memang dah listkan.
semua rushing kot tadi. lari sana sini. dah macam masuk contest pun ada.
tercapai gak hasrat aku beli kasut untuk KLK *kegiatan luar kuliah* nanti.
tapi mereka halang aku pakai kasut tu nanti. mereka kata sayang je coz kasut tu shemat.
sampai izzah offer kasut dye untuk aku pinjam. macam macam lah mereka ni. =.='

otw balik tu kitorang digemparkan dengan news yg spotcheck akan dijalankan pada malam ni kat blok kitorang. menggelabah jugaklah.
then kak fatin call tanya kat mana and suruh datang meeting waktu tu jugak. urgent!
actually memang dah di inform dari awal ada meeting malam tu.
tapi membe aku bagitau yg kitorang p changlun nak beli barang penting.
pah pulak dah nak bukak durian tu. upsss...sorrylah abg viva, kereta anda berbau durianlah. heee.
aku suruh pah tunggu aku balik meeting tapi dye kata dye simpanlah untuk aku dengan izah nanti.
hasil dari meeting, kerja aku bertambahlah. duedate jumaat malamnya lak tu.
hari jumaat and sabtu ni lak aku ada KLK kan. so memang ta balik dpp.
nak ta nak aku kena siapkan esok jugak! probability aku ta tidur malam esok amat tinggi.
esok serius aku busy gilalah. dengan kelas gantinya.
pastu meeting untuk KLK. meeting i'm journalist. kena setup dewan bagai.

ouh..berbalik story asal, aku balik bilik dengan harapan nak melantak durian.
sadly durian tu habis! aku terasa and terkilan jugaklah.
pah datang mintak maap kat aku and izah. dye promise nak belanja bagailah.
yelah...kitorang ta bole jugak nak salahkan pah. durian kan kuat baunya.
ramailah yg datang tumpang makan sekalikan.
conclusionnya...kempunan lagilah aku nak makan durian. haishhh. =.='
 
dah tu pulak aku cari fail yg ada dokumen and resit penting untuk projek.
tapi langsung ta jumpa. serius dah cuak. memang mati aku kena marah resit semua hilang.
dah lah list nama peserta pun ada dalam tu. mustahil orang nak curi.
yelah duit penyertaan aku simpan kat tempat lain kot.
lastly aku tanyalah izah. rupanya dye ambik fail tu kat bilik aku.
perghhh kau....suspen siottt. nasib aku ta mengamuk lagi. hehe.

p/s: penat ta baca entry yg sangat panjang and memerapu ni? silalah mengadu penat ye. hehe.

2 comments:

sophie said...

Hahahha..sian gle kempunan.. Eh,ngidam ke? hahahaha.. JK

MisApple said...

ngidam ?
belum tiba masanya lagi .
hehehe .