Followers

lupakan reen yg lama

aku sedang sentap! aku ta tau kenapa aku bole jadi lemah macam ni. "reen kan kuat" yeah! memang aku kuat!
makin jauh aku cuba lari, makin terluka aku. ko cakap kat membe ko yg ko ta suka aku buad blablabla~
tapi ko bukan kat tempat aku. ko ta rasa apa yg aku rasa. fb aku suka hati aku lah nak post apa pun.
ada ke aku tagged ko kat post tu? takde kan? ada ke aku post kat wall ko? takde kan?
ko nak remove aku? k fine! mampus ko lah! aku dah ta kan kisah kat ko lagi lah.
1 more thing, aku buad status berdasarkan apa yg aku rasa. ko ta tau hati aku macam mana kan? so ko diam!
mulai sekarang aku ta nak ambik peduli pasal ko lagi dah! ko nak sakit ke mampus ke ada prob ke nantak ko lah! aku ta kan muncul dalam hidup ko selama lamanya.
tahniah lah weyh! ko dah berjaya buad aku benci ko. silalah buad aku makin benci kat ko. aku suka gila weyh ko buad macam tu kat aku.
ko hanya menambahkan pandangan negatif aku terhadap kaum lelaki! syabas!

even aku dah bencikan ko tapi aku ta pernah menyesal kerana berpeluang mengenali ko. ko lah membuadkan aku merasai pahit manis kehidupan ni.
aku ta kan lupa perkara baik yg ko dah buad pada aku. dulu ko banyak bagi advice kat aku kan.
mungkin ko ta ingat tapi aku ta pernah lupa walau sepatah pun perkataan yg ko pernah kata pada aku.
terima kasih kerana pernah membahagiakan aku satu ketika dulu. walaupun bahagianya hanya seketika. tapi aku tetap appreciate jasa ko tu.
aku hope ko masih ingat reen yg dulu kerana mulai esok ko ta kan kenal lagi reen yg dulu.
yeah! aku akan berubah! tapi bukan sebab ko. aku berubah sebab aku benci reen yg lemah!
aku akan cuba supaya tidak akan sebut lagi nama ko mulai esok! itu janji aku pada diri sendiri.
biarlah malam ni merupakan kali terakhir aku menangis kerana ko. ye aku akan menangis sepuasnya kerana selepas ini nama ko ta kan wujud dalam sejarah hidup aku.
aku pasti akan hapuskan nama ko!

5 comments:

Halmy Hazaini said...

sabo jew la ros..hidup kite mmg mcm tu..adakalanya bahagia mcm dunia nie kite yg punye..tp adakalnya kita akan merasa betapa peritnya hidup nie mcm kita makan peria yang baru dipetik..tp kita kene ingat, ALLAH sentiasa memberi yang terbaik buat hamba2-Nya..so banyakkan berdoa supaya ditemukan dengan lelaki yang mmg diciptakan untuk ko..setiap kejadian pasti ada hikmahnya..maybe lpas nie ko akan jumpew dgn lelaki yang boleh membahagiakan,boleh ceriakan n yg boleh jaga ang mcm mane dye jge diri dye..so byk2kan berdoa pada ALLAH k..

cik misteriusha said...

babe..
sorry sgt3 tade utk ko smlm
ak taw ko kecewa..
i know that dear
but stay strong
ko dh wat yg terdaya,yg termmpu
so myb btol
its time utk lepaskn dy..

diana said...

jangan menangis untuk sesuatu yang
membeban kan kita..
bersyukur lah sebab dia berjaya disingkirkan..
senyum2..:)

Nurfazilah Cipa said...

saba girl..:) dugaan tu ade hkmhnye..
amek awrd k??:)

http://nurfazilaharsat.blogspot.com/2011/02/award-utk-sume-follower-cipa.html

MisApple said...

@halmy hazaini:
tengs ujang for the advice ^___^

@cik misteriusha:
it's ok .
tengs lah sudi call next day nya .

@diana:
tengs :)

@nurfazilah cipa:
ok . sabar , sabar .
tengs yaw .