Followers

saya sayang mereka !

firstly aku nak cakap tengs a lot pada korang yg bagi dedication pada aku.
sayang korang ketat ketatlah! muahhh!
terima kasih daun keladi, lain kali bagi banyak lagi. ngeee ^___^

ini dari roomateku tercinta, AMIRAH BINTI ABDUL RAHIM
dalam kotak tu ada cute mug berserta coklat coklat di dalam.

roomate aku ni baik, manja and sweet. beliau suka puji aku cun, putih and pandai.
padahal aku ta rasa macam tu pun. aku admit aku ta cun, ta putih and ta pandai.
so korang ta nak kawan dengan aku lah? k fine, aku pasrah jep =.='
pstttt....nak tau ta actually kan roomate aku ni yg cun, putih and pandai.
sebab tu lah ramai jejaka minat pada beliau. betul, ta tipu woo!

sejambak lolipop ni pemberian dari PAH.
cuba korang baca ucapan dari beliau tu. perghhh...perli! hukkk!
kan hari tu aku terbabas waktu race go-kart then tayar semua hempap aku.
 
 actually aku dapat 2 ketul buah apple nih.
seketul datang dari AISHAH and seketul lagi dari PENG.
but aku dah ngap pun seketul tu so tinggal seketul ni je lah.

 ouh, korang perasan ta beliau tulis nama aku go reng?
actually hari tu aku nak bagi semangat kat beliau. so aku pun cakaplah go peng!
bila dah cakap banyak kali and laju, jadilah gopeng gopeng gopeng.
aikkk...baru aku sedar dah macam nama tempat di perak.
since that aku always panggil beliau gopeng. heee ^___^
so beliau pun balas lah cakap go reen kat aku.
bila disambungkan dah bole jadi goreng lak. maka kekallah panggilan kami ni.
hodoh betulkan nama panggilan kami? adesss.

aishah ni orang terengganu.
so faham je lah nape nama aku dari reen jadi ring.
ganu kan, haruslah tambah huruf g after huruf n. haishhh =.='

tengs again pada roomate, pah, peng n aishah.
seriusly happy and terharu gila. terubat rasa penat aku.
aku appreciate sangat pemberian korang ni.
i loikeee~
muahhhhhhh! again yaw.

footnote: perasan ta ada buku bisnes law bawah hadiah tu semua. semangat jep nak study konon tadi. tapi hampeh. risau esok mid sem exam for bisnes law.


6 comments:

maria_m0hamadiah said...

amboi.. jeles makcik :)

MisApple said...

best woo .
bole makan banyak banyak .
*saja nak jeleskan lagi*

Winnie Bunny said...

jeles betul tgk dia dapat hadiah..teringat masa sekolah dulu ada apple request day..masing2 nak hantar apple dekat admire masing2 tak kurang gak yang hantar utk diri sendiri banyak2..hahaha

MisApple said...

kat sekolah dulu teringat lak ada dedication sempena friendship day .
memang every years ada .
ta bole go betullah ada yg hantar kat diri sendiri .
hahaha .

sophie said...

Awat bnyk sgt adiah tu? jeles sofiey tgok taw!

MisApple said...

membe membe saje bagi dedication kan .
sophie nak ? ta bole =p