Followers

Sudoku Challenge

hye hye korang! *bajet ramai jep baca blog aku ni* hahaha.
pagi tadi telah diadakan sudoku challenge anjuran dpp sime darby. ececeh...pakai ayat skema segala lak aku nih kan. hehe. alhamdulillah everything berjalan dengan lancar. contestant perlu melepasi 3 pusingan before masuk pusingan final. semua sekali ada 208 penyertaan but only 8 contestant had been choosen to final round. congrats to the selected contestant :) perghhh...korang sangat hebat yaw! kagum aku ouh. ko fikir mudah ke nak lepas 3 tahap tu? nak pulak peserta bafaklah bertambun kan. 

prize dye amat lah lumayan sampai membuadkan aku rasa nak ngorat jep juara tu. sadly dye bawak amoi sekali lak tadi. eyh pandai pandai aku jep kata amoi tu awek dye kan. hahaha. betullah tu kot kan kalau dah mereka berdua jep tadi and aku tengok amoi tu happy semacam jep bila apek tu menang. amoi tu mesti fikir 'lepas ni bole lah ajak bf aku ni shopping kat c-mart'. ouh ye, korang tau ta c-mart tu apa and di mana? ok, aku dapat rasakan bahawasanya ramai yg ta tau. aku paham C-MART tu ta lah segah TS, OU, MID VALLEY, SUNWAY PIRAMID, mahupun SOGO. tapi jangan korang perlekehkan c-mart tu hookay! dulu memang takde pape pun selain dari hanya sekadar pasaraya biasa. tapi sekarang tidak lagi ye. c-mart dah maju kot. ada karok, bowling, snooker, etc. ouhhh, wayang jep yg takde lagi. =.=' but ok lah tu at least bila rasa nak jerit lepaskan tension, aku bole karok sepuas hati. bilik dye pun besar and comfortable yaw. bila rasa geram nak belasah orang, anda bole lah main bowling di c-mart ye. anggap je musuh anda umpama pin yg kat depan tuh. baling jep lah bola tu sekuat hati and sebanyak mana yg anda mahu ye. ouhhh...aku macam dah promote c-mart jep ni. ok, tauke c-mart sila bayar gaji saya sebagai promoter ye! hahaha. upsss...dah jauh lari tajuk aku ni. mari bersama menuju ke jalan benar kembali ye. ahakz!

eyh cakap pasal apa ye tadi? ouh ye, prize tu kan? ok, ok, 1st prize RM150 cash ye! silalah faham wang itu sangat bernilai ye. bagi aku lah kan. kalau korang korang anak datuk, bakal datuk or tan sri ni, apa korang kisah kan. 150 tu macam celah gigi jep kan. 2nd prize RM100 cash. 3rd prize RM50 cash and lucky draw also RM50 cash. weyh sumpah aku jeles dengan gadis yg dapat lucky draw tu. kau ta payah perah otak susah susah pun dah dapat duit macam tu jep kan. yelah aku ta pernah pun nak lucky macam kau kan. pas ko dapat duit tu aku rasa ko dah ta kisah pun kan nak kalah ke menang. macam dah panjang sangat jep aku mencarut ni. so korang tengok jep ahh gambar gambar yg ada.

 perlulah letak pic aku dulu kan
with roomate tercinta <3
aksi para peserta yg mara ke pusingan akhir. giant sudoku woo!
menyemak jawapan yaw. debaran untuk ketahui siapakah yg bakal bergelar juara.
gelagat juara sudoku challenge! congrats dude!
naib juara! the only one malay yg masuk ke final. hebat siottt! neway congrats yaw!
merangkul 3rd prize! congrats!
hadiah. look simple right? tapi lumayan seyh.
keexcitedan selepas tamatnya sudoku challenge.
i love my gf! membe perempuan kot bukan lesbo erk. aku masih lurus. haha.
 melepaskan ketagihan pada DSLR! bilalah kau nak jadi milikku ya?

handnote: gelak sampai pecah perut kot tengok jejaka main tarik tali tadi. lawan dengan team foreigners. action lebih jep mereka. ta bole go betui. bafaklah funny weyh!

10 comments:

apik pehe said...

sudoku?benda yang paling x reti apik main..hehe

♀ syera teli ♀ said...

sodoku ? wah , suke gile nan game ni :DD

MisApple said...

@apik pehe:
bantai jep letak no apa pun .
hahaha .

MisApple said...

@syera teli:
lain kali bole lah join .
dapat cash kita share ye .
hehehe .

+akufobia+ said...

tak join apaapa ke?

MisApple said...

join apa ?
apple jd ajk lah utk sudoku challenge tu .

bedpet said...

gila gampang besau sudoku tu. haha

MisApple said...

sudoku versi bapak gajah .
hahaha .

SofieyAzwa said...

Sudoku kesukaan saya! SUkeeeee

MisApple said...

jom ,jom ,join .
kita lawan nak ?
hahaha .