Followers

annoying betul

aku ta paham betuilah apsal hal kecik pun perlu di gempar gempur kan sampai dah ta bertegur sapa, bermasam muka. ni semua hanya kerana tutttt... grrrr!

gipang, penyalahgunaan kuasa or skema nak mampuih? aku ta tau mana entah silapnya. orang yang lagi atas dari kau pun ta kecoh. kau nak kepoh, kecoh, kelam, segala lah weyh. lorat sangat aihhh sampai report kerepot ni. WTF!

tapi apsal eh kau tegur kami kami jep? orang lain tu ta nak pulak kau tegur kan. kecut ke weyh? tau le kitorang ni membe membe kau. sebab tu kau berani tunjuk tanduk kat kitorang jep kan? membe ke macam tu? malu aku nak ngaku orang macam ko sebagai membe aku.

actually aku pun malas nak ambik kisah hal kecik ni. but serius ta bole go bila kau tarik muka lahanat kau kat kitorang! kau ingat aku takut ke? menyampah kuasa infiniti ada lah! bangang tau ta tayang muka lahanat kau tu! aku bukan dah ta nak lepak dengan kau lagi macam dulu. but sumpah rasa awkward gila bila face to face dengan kau.

berapa kali lagi lah kau nak say sorry kat aku then kau buad lagi perangai meroyan gila babi kau tu. shit! damn! grrrrrrr!!!



notakeyboardsoso: maaf atas bahasa rendah yg di guna pakai. emosi yg ta terkawal.

2 comments:

hamzah ian said...

rilek2.. chill`

MisApple said...

orite.
dah makan ais tadi.
jadi cool sudah.
hahaha.