Followers

April 6, 2011

assalamualaikum rakan rakan. bagaimana hari ini? ada ong ka? hahaha. pagi ni dengan penuh kemalasan aku bangun semata mata nak p kuliah finance 8 am tu. sampai sana dalam kul 8.20 tu bila bukak pintu dewan kuliah, tu diaaa mana p semua orang ni? huwaaa...kelas takdak ka? memang pagi pagi aku p dkg 5 untuk melawat dewan kuliah tu jep lah kan? =.=' awat lah lecturer ta habaq kata kelas cancel. memang suka betoi tengok aku terseksa bangun pagi kan. dengan segera aku balik sambung tidoq nuh.

tengah hari kuliah kenegaraan pulak dah. hadoi bukan main liat lagi aku nak p kelas. dah lah datang lewat. then dah duduk buad macam dalam cinema lak aihhh. bawak keluar jajan and air dari beg. bukan main lagi keropok mimi yg besaq tu aku bawak mai. tu pun ehsan dari hamper d'kuriang fiesta hari tu. habis 1 kumpulan aku semua duk ngudap jajan jep. memang kitorang datang kelas untuk tengok wayang lah kan? dah tu budak laki pun 1 kepala join kitorang. then kitorang main sudoku lah, bising bising lah. maaflah lecturer, saya memang ta minat subject macam ni. dari sekolah belajaq sejarah, sampai u pun kena belajaq subject berunsurkan sejarah. pentoi, pentoi. =,=" hahhh...ada ke patut aku sampai kuliah khairul cakap kat aku 'asyik asyik jumpa ko jep'. hamboi hamboi kau, tau lah semalam kita asyik tersempak kat c-mart kan. apsal lah kau asyik ikut aku khairul oi. wahhh...bajet hot lak aku kan. aku ta kisah kau cakap macam tu waktu kat c-mart semalam tapi sampai kat kuliah tadi pun kau cakap macam tu, haishhh melampau betui lah. dah nama pun kita 1 group, for sure memang akan jumpa lah kan. hadoi kau ni ke, nasib muka kau tu nsem. errr...motif? hahaha.

petangnya pulak ada kelas e-com. listening test wooo. ok lah, ta susah mana pun. ececeh...bajet bijak pandai lak aku kan. hahaha. sadly aircond rosak :( so kami struggle dalam kepanasan. ta guna betoi lah! grrrr! listening test tu kan kejap jep. so after tu kitorang sambung study even dalam kepanasan. hadoi! then lecturer dah ta dapat nak bertahan. so kitorang balik dalam sejam awal lah. bas takde pulak dah. call lah kereta sapu kan. muka pacek tu bafak garang lah. dah lah bawak laju gila. serius kitorang dah kecut perut kat belakang. waktu nak berhenti bole pulak pacek tu brek mengejut. sabau jep lah. then aku tanya lah berapa kena bayar. sekali pacek tu jawab, suara halus dah. nasib aku sempat tahan gelak. bila pacek tu dah blah, terkekek kekek kitorang gelak. untung ta sampai berguling guling tengah jalan tu. gila lah! muka jep ganas, tapi suara, halusss jep. kahkahkah :D

 ketika di bilik karaoke malam semalam.
3 orang = 12 lagu. puasss!
melepaskan tension bersama mas and aten.

p/s: melalak done. bila lagi nak memboling pulak? ngenggg ^___^

2 comments:

bedpet said...

peh! mata nak mcm mata kucen je. aku korek kang! haha

MisApple said...

nak jugak lah tu .
hahaha .