Followers

duhai kaum lelaki

pah: reen, ajak lah sape sape lagi join bakti siswa tu.

aku: aku nak ajak bf aku boleh ta?

pah: hah...ajak jep lah.

aku: tapi ko kena lah cari kan bf untuk aku dulu, baru aku boleh ajak.

pah: alah...lebih baik kita cari bf untuk kita jep.


beberapa jam kemudian....


pah: reen ajak lah laki join bakti siswa. kawan kawan reen takde ke.




persoalannya: mengapakah amat sukar untuk mendapatkan penyertaan dari kaum lelaki???

1. lelaki sudah pupus? *mungkin lelaki ramai berada di pusat serenti, bukan universiti*

2. lelaki nak balik coz nak duduk bawah ketiak mak ayah? *rindu bau ketiak parents mereka kot*

3. lelaki ta terbuka pintu hati untuk berbakti sebagai seorang siswa? *mereka lebih rela menghabiskan masa date bersama gf mereka*

4. lelaki sangsi dengan jantina mereka? *penyertaan terbuka pada lelaki dan perempuan only, tidak pada khunsa*

5. lelaki sangat bz? *bz cari part time job tampung belanja rokok*

6. lelaki lebih senang membuta di rumah? *berbakti ta sanggup, kalau lepak-ing ta kisah pun berhari hari ta tidur*

7. lelaki??? kenape ye dengan kaum lelaki ni??? haishhh =.='



notakeyboardsoso: mungkin bakti siswa perlu di tukar kepada bakti siswi. sambutan menggalakkan hanya dari kaum wanita. kepada kaum lelaki, boooo~



2 comments:

Halmy Hazaini said...

x semua lelaki seperti yang di anggap..kerna ad sesetengah lelaki sanggup berkhidmat untuk negara...mayb yang segelintir tu jew kot yang cik apple jumpe..yang sesetengah lagi seperti yang saya cakapkan anda x jumpa...

MisApple said...

yup , betul jugak tu .
but majoriti laki macam tu kan .