Followers

mahu date dengan Bruno Mars


walawey, BRUNO MARS nak datang malaysia lah jumpa aku. dye cakap dye rindu aku. nak tau sebab utama dye nak jumpa aku? ce hangpa tengok date tu betui betui. actually 10 april ni birthday aku. so dye kata nak mai celebrate birthday aku together. dye siap booking putra world trade centre lagi untuk buad special party untuk aku. jangan main main. jeles ta? jeles ta? kahkahkah. ok, tadi tu semua aku geybang jep!

untung aku masih sedar siapa diri aku kan. jangan kata bruno mars tu nak rindu, kenai pun dak. hadoi! but kalau betul lah jadi macam apa aku cakap tadi mesti ia merupakan present birthday yg terbaik pernah aku dapat weyh. hahaha. ok apple, stop dreaming! 

serius aku nak p date dengan bruno mars 10 april nanti. tapi, tapi, tapi, manalah nak dapat kan. tiket pun sudah sold out. dah lah ada kuliah hari tu nanti. nak ponteng ta boleh, maklum lah orang rajin macam aku ni dah banyak sangat ponteng kelas. silap silap bole kena bar. ta ke sia sia jep kena repeat nanti. =.='

weyh ada ta sesiapa yg baik hati kat sini nak bawak aku p sana as my birthday present? aku nak p weyh! serius! bole nampak ta muka serius aku ni? hehehe. serius terharu gila babeng kalau ada orang yg bawak aku p sana. but harapan akan tinggal harapan jep lah. memang ta lah tetiba datang seorang yg sangat pemurah hati datang ambik aku kat uum ni pastu bawak aku p date dengan bruno mars. then hantar aku balik uum dengan selamatnye and tepat pada masanye.ko ingat ni kisah fairytale hape! 

aku kena terima hakikat yg birthday aku this year ta kan jadi sehappening and sewonderful last year. se hai pening ada kemungkinan lah kot. mungkin jugak hari tersebut nanti akan jadi hari yg menyedihkan untuk aku. selalunye aku akan tunggu orang paling special jadi orang yg 1st wish tepat jam 12 pagi. this year aku ta mengharap wish dari sesiapa pun. just i hope jangan lah buad aku sedih on that day. hmmm.

2 comments:

bedpet said...

kalau sheeda mars jadi birthday present nak tak ? hahahahahahaha :D

MisApple said...

siapa sheeda mars ?
do i know her ?
kejam ta ayat ?
hahaha .