Followers

HACKS: versi 2

apsal nset aku ta berbunyi ni? rosak gamaknya. hahaha. untunglah korang ada orang mesej kan. oleh sebab takde keje, aku pun belek belek riri (nama nset) aku. lalu terjumpa lah video ni.

video

kalau korang baca entry HACKS mesti korang akan tau serba sedikit pasal naz. actually naz pernah bagi video ni kat aku. dye pesan supaya aku hayati kata kata dalam video ni. bila aku tanya kenapa dye bagi aku video ni, dye jawab dye rasa dye lah watak anak murid tu. dye menyesal atas kesalahan yg dye dah buat kat aku. memanglah aku yang mintak clash tapi dye yang buat salah dengan aku.


leha (membe aku) dah sebak kot waktu tengok video ni tadi. hahaha. so, korang imagine lah perasaan aku bila naz tujukan video ni kat aku macam mana kan. 


notakeyboardsoso: tengah layan lagu lagu raya. sedih, nak balik! huwaaaa..... :'(




10 comments:

Mr.Thinker@Ali said...

Mnta kebenaran download video ya. :)

MisApple said...

download jep lah.
video ni ada kat utube pun.
hehehe.

Mr.Thinker@Ali said...

Tp vid neh kamu upload kn? So, kne lar mnta kebenaran dulu atas usaha anda meng'upload'kn vid ini. lgpn utube kne block. Sepanjang sem x ada usya utube. T__T

MisApple said...

ni mesti pakai wifi serindIT kan?
memang ta dapat lah nak bukak utube.
hahaha.

Mr.Thinker@Ali said...

Hahaha. Itu sudah pasti yo! Benda berbayar RM20 untuk sepanjang semester, sapa x mau guna. Try hack x berjaya. Hahaha.

MisApple said...

berbayar ?
setiap sem bayar RM20 ke ?
alahai...ta tau lah pulak .
hahaha .

Feza said...

awal ko dgr lagu raya. sabar ye. kita serupa!

MisApple said...

tengok ramai yg dah balik.
terasa macam nak beraya jep.
hahaha.

nama saya SYAWAL FITRAH said...

weyh, tamau sedih lagi weyh. ko n aku kan senasib skang ni,, kena tabah beb. Jgn tnjuk kat dia yg kita lemah tanpa dia!*bajet kuat plop. pdhal entry sedih gak!

MisApple said...

aku ok lah dear.
let by gone be by gone.
hahaha.
aku dah baca entry kau.
tajuk nak sama dgn aku lak kang.
hahaha.