Followers

Drama Korea

lepas program baksis tu gua dah boleh senang lenang kat rumah ni. azam gua, gua nak habiskan semua koleksi drama korea dalam laptop gua ni. tapi 1 lah yang gua ta berkenan bila tengok cerita korea ni. cerita dye ta nak lagi sedih pulak. saja nak suruh gua membazirkan eye mo. haishhh =,=' tapi lu orang jangan tanya macam ni pulak kat gua 'bai, drama korea apa yang lu tengah layan skang'. gua bukan kedekut ilmu tapi nanti lu orang jugak yang bantai mengekek kat gua. gua ni mana nak up-to-date sangat dengan drama korea bagai. apa yang membe gua bagi, gua bantai jep tengok. yang latest tak berapa nak ada lah bai.

gua tertanya apsal stok yang ada kat gua semua al-kisah cintan cintun ni. haiya, gua tau lah gua tengah single. drama ni semua macam menganjing ke gua jep. saje nak bagi gua jeles lah tu. bila gua dah khusyuk layan drama tu nanti mesti day dreaming gua datang. mula lah gua imagine gua yang jadi heroin tu. lalu hati gua berkata 'OMG! sweetnyewww hero tuwww'. bila gedik gua dah datang gua pun mula nak euwww~ walaupun gua tau crush gua (anuar hadi) ta suka gua euwww ni. tapi gua rasa gurl lain pun ramai yang macam gua jugak. so takde lah gua rasa macam gua ni abnormal. 

kadang kadang gua rasa macam nak jep terajang bontot hero dalam drama ni. dah suka tu apa salahnya kalau luahkan jep. yang lu ego sangat pehal? pastu nak jeles ta tentu pasal. missunderstanding tu jangan cakaplah. memang macam pra-syarat untuk buad love story gua ingat. yelah dari missunderstanding lah munculnya konflik ye dak. pastu mula lah mata orang tu, orang ni, semua nak masuk habuk.

gua suka betul lah tengok watak heroin yang bodoh bodoh. tapi bagi hero tu, kebodohan heroin tu lah yang dye suka. memang macam bangang jep cerita macam ni. tapi gua pun hope 1 day ada lelaki yang boleh terima kebodohan gua. gua malas lah nak cover ke hipokrit bagai depan lelaki ni. kalau dah gua memang macam ni, macam ni jugaklah jadi nya kan. tapi depan mak mentua pandai pandai lu lah nak jadi hipokrit sekejap. dulu gua fikir gua ni muka cute tapi hati lagend. tapi ternyata gua silap. rupanya gua ni hati jep cute tapi muka lagend. gua dah sedar, ta payah lah lu orang belikan cermin besar hadiahkan kat gua lagi ye.

gambar ni memang takde kaitan dengan entry gua. gua saja nak bagitau sama lu orang yang gua nak baby comel macam ni >.<





6 comments:

Lina Kim ♥ said...

waa, cute baby pic ^^

http://sparkleapple.blogspot.com/

MisApple said...

tu lah.
geram jep tengok.

peep said...

haha mmg btol.. hero ego gile ep. 15 bru nk admit suke kt awek..

MisApple said...

yup!
semua hero drama korea tunggu kan episod 15 utk luahan perasaan.

cik misteriusha said...

cesss
apsal anuar hadi crush ko hah???
grrrr..fine
crush aku matluthfi <3
gua pon cuti ni manyak lyn citer korea meh..

MisApple said...

yelah2.
ambik lah matluthfi tu.
hahaha.