Followers

i'm wondering

OMG! OMG! betul ke apa yang aku nampak tengah hari tadi. haishhh sampai sekarang i can't stop thinking is it really him? actually waktu aku dengan ayah aku otw p stesen ktm tadi, waktu berhenti kat traffic light, aku ternampak sepasang couple tengah naik motor. aku pun tengok jep gelagat couple tu. then bila laki tu pusing kepala ke belakang tengok awek dye, aku dah terkejut. eyh macam mr hacks lah! but adakah itu betul betul dye. lepas tu aku dah ta berani nak pandang arah couple tu lagi. aku pandang tempat lain. manalah tau betul kan yang itu mr hacks. so aku nak avoid dari dye nampak aku. betul ke tu dye erk? dye pakai helmet tadi so macam ta berapa jelas mukanya.  wondering gila betul ke dye tadi or someone else. hmmm....


notakeyboardsoso: 1st time naik ETS woo. best, best! laju ouh!



4 comments:

cik misteriusha said...

how do u really feel dear?
kalau btol itu mr.hacks?
yeah..aku pon pnah naek ets.lju kn ;P

ansuh... said...

ak da bosan nek ets..eh..ko kemana..agaga..

mr hacks?..kalo betol pon..biar dye nga dunia dye skunk..*tetibe.huhu..

MisApple said...

@cikmisteriusha:
a'ah laju dari bas.
ta sure betul ke mr hacks tu.
tp macam dye jep.
kalau betul tu dye nampaknye dye dah ada gf lah skang.

MisApple said...

@ansuh:
awok jakun 1st time naik.
nak ke uum takde ets lak.
aku ke sg buloh.
yup, dunia aku dengan dye sangat berbeza ouh.