Followers

Kekasih ku pelakon?

serius bengang dengan abang aku. ada kat rumah menyusahkan hidup aku jep. grrr! kalau macam ni lah, aku rasa takde abang lagi bagus. parents aku bole lah cakap 'sabarlah, beralah jep lah. jangan cari gaduh'. masalahnya siapa yang suka buad hal dulu. aku ni adik ke kakak? kau tu abang, tua 3 tahun dari aku pulak tu. sepatutnya kau dah boleh fikir. ta payah nak jual ikan (selfish) sangatlah! apsal parents aku susah sangat nak marah dye bagi dye sedar diri. ta payah nak manjakan sangatlah. berlemak lemak tau dye tu. kak yong aku pun bengang dengan dye ni. hari tu aku dengan kak yong aku pegi cakap semua benda yang kitorang ta puas hati pasal dye kat mak aku. mak aku lak kalau ta puas hati dengan dye p membebel kat aku. ta pernah lah nak marah dye. kalau aku ni salah sikit kemain lagi kena marah. aku memang nak straight jep marah dye tapi mak aku selalu tahan aku. tarik aku ke belakang, aku pulak yang kena. mana ta berapi aku! grrr! *middle finger*


ouh ok, ok. dah ta payah fikir pasal malaun yang menyusahkan hidup aku tu lagi. tengok nora elena lagi bagus ye dak. orang cakap drama ni sangat best. aku baru tengok 2 episod, so ta terasa lagi best or mungkin aku dah terlepas scene yang menarik di episod awalnya. tapi aku rasa nak sangat baca novel kasih yang suci. selalunya novel lagi best dari drama or filem. ada sesiapa yang nak bagi aku pinjam novel tu tak? ok, nampaknya aku kena beli sendiri jep lah =.=' 

tadi aku tertengok babak seth belai belai rambut nora elena. then aku terfikir macam mana kalau suami or kekasih aku jadi pelakon. pegang watak hero lak tu. lepas tu ada scene romantika dengan heroin. dah lah 1 malaysia p tonton adegan tu. perghhh...sumpah aku akan rasa jeles habis. ta rela kot dapat suami or kekasih jadi pelakon. ta suka aku tengok suami or kekasih aku pegang pegang, belai belai, manja manja, romantik kemain lagi dengan perempuan bukan muhrim dye. cemburu high level aku pasti datang, then mula lah mata nak masuk habuk. hihihi.  untunglah aku ta hot. muka aku ni mana layak dengan pelakon kan. so ta payah nak jeles sangatlah kan. hehehe.


romantik ta? romantik ta? romantik kan.


notakeyboardsoso: tetiba terasa bestnya ada bf. hihihi :)) mood gatal datang.




9 comments:

NULEUL syaznic said...

hey...jgn tetibe gatai na becinte sgt la....ngaji pon ta abis agi....
p/s : jgn langkah bendoi...ta elok..

MisApple said...

hahaha.
dah rasa berdebar debar ni bila dengar lagu kawen ;)

shoow said...

ish2.. dh kawen er

MisApple said...

eyh...siapa pulak yg dah kawen?

amir aizat said...

haa dah sampai seru lattew nak kawen,hehe

MisApple said...

hehehe .
sampai seru ???

amir aizat said...

nak kahwin! hehe

cik misteriusha said...

haha nnt dh beli novel tu
jgn luper bgi pnjam taw
aku pon more prefer novel dari drama



(nota kaki: byk2 bersabar ngan abg u ye)

MisApple said...

@cik misteriusha:
ok! tapi kalau nak pinjam kena datang ambik sendiri :p