Followers

karma and truth

KARMA. orang selalu akan kata what goes around will comes around. what you give you get back. hmm...entahlah sometime aku rasa macam ta payah nak karma sangatlah. kita niat ikhlas baik dengan semua orang. tapi hati budi orang mana lah kita tau kan. ada orang yang hanya pergunakan kita jep. memang pedih bila tau kita ditipu, diperbodohkan dan dipergunakan. tapi aku ta rasa nak orang yang kenakan aku, rasa balik kesakitan yang pernah aku lalui. nak pulak kalau orang yang aku sayang. biar apa pun orang tu nak buad kat aku, aku hanya mampu pasrah T.T but seriusly aku betul betul ta nak dye kena macam apa yang dye dah buad kat aku. biarlah aku sorang jep derita, aku ta nak orang yg aku sayang derita jugak even dye yang buadkan aku derita. aku akan sentiasa doakan kebahagiaan orang yang aku sayang. memang dulu aku seorang yang pendendam. tapi tu semua dulu. long time ago. bila fikir balik, apa aku akan dapat kalau berdendam? lagi sakit hati ada lah kan. so lets by gone be by gone :) i think i strong enough to face the truth.

yes, i have know everything. i know the TRUTH! it was PAINFULL! i mean really really. but i have accept the truth.just two words, i will BACK OFF! good bye LOVE. please DON'T come back. you are USELESS. i HATE you!






No comments: