Followers

BAMBAM IN MEMORY






gua sangat rindukan budak binatang ni. sekalipun gua beli sugar glider lain, gua tak akan pernah lupakan beliau. beliau yang selama ni telah telah menjadi penghibur hati gua. gua tak sangka secepat ini BELIAU tinggalkan gua. yang gua tau, gua tersangat amat paling sayangkan beliau. 22 April 2012 merupakan kali terakhir gua tengok beliau, belai beliau, cium beliau. dan pada ketika itu juga merupakan kali pertama dan kali terakhir gua dengar beliau menangis dan melihat keadaan beliau yang amat lemah. semoga roh beliau aman di sana. percayalah yang arwah dulu baik orangnya binatangnya. ILYDM <3 

thanks kepada member gua yang banyak beri sokongan kepada gua di kala gua di timpa kesedihan ya amat atas kehilangan beliau. gua tak sangka ada beberapa orang sampai offer nak belikan yang baru untuk gua. gua amat terharu terhadap keprihatinan korang. tapi actually gua serba salah jugak nak terima bantuan dari korang pasal bagi gua binatang ni mahal. tak lupa ucapan sangat-sangat terima kasih gua kepada mereka-mereka yang membantu gua kebumikan beliau. thanks a lot ana, jah, umi, dora, sue, fahmi, dll. jasa lu orang akan gua kenang.


notespayable: gua tak sangka arwah bambam famous jugak kat dpp sime darby ni. ramai ouh yang tanya gua pasal peristiwa kematian arwah. thanks cause ambik berat and bagi cadangan merepek-repek (ini keje bebudak laki bengong) ye.


No comments: