Followers

Jersi bola Baju pink


Yong: ni baju siapa dik?

Aku: baju abang.

Yong: baju ni?

Aku: baju adik.

Kakak: kalau jersi bola tu mesti baju dia.

Yong: dah terbalik pulak dah. Abang pakai baju pink, kamu pakai baju jersi.

Eh apa ingat perempuan tak boleh pakai jersi bola ke? Lelaki pulak tak boleh pakai baju warna pink? Zaman skang ni ramai je aku tengok perempuan pakai jersi. Macam tu jugak laki, ramai je pakai baju warna pink. Biar lantak je la abang aku tu nak bajet jambu.

No comments: