Followers

Maha Jeles

perasaan maha jeles.
kadang-kadang seronok sebab rasa disayangi sangat-sangat.
tapi kalau dah maha dahsyat jeles tu boleh sampai tahap rimas kot.
so, nak jeles tu boleh tapi ada limit.
jangan sampai perasaan maha jeles tu jadi perosak hubungan.

well, tak semua orang suka tengok aku dan kau bahagia.
spesis perosak hubungan memang wujud. tak banyak, sikit.
jangan sampai spesis ni bertepuk tangan bersorak gembira tengok kita porak peranda.
benda yg takde hal, tak perlu susah payah jadikan hal.

ok, ini bukan untuk kau je tapi lebih kepada peringatan untuk aku sendiri.

No comments: